Wszystkiego najleprzego w Nowym Roku
Specjalizacją Mistrzów Marionetek jest animacja lalek. Każdy nowy członek otrzymuje lalkę Karasu. W zależności od poziomu ograniczona jest liczba lalek, które możemy kontrolować jednocześnie, a wygląda to następująco:
Gennin - 2 lalka
Chuunin - 5 lalki
Jounin - 8 lalek
Special-Jounin - 10 lalek
Sanin - 20 lalek
L. Sanin - 40 lalek
ANBU - 40 lalek
Kage - 50 lalek
Przywódca Mistrzów Marionetek - 60 lalek
Jutsu klanowe
Kugutsu no jutsu
Ranga: Jest to technika podstawowa
Chakra: 100
Opis: Krótko mówiąc, jest to technika, w której dzięki używaniu chakry jako formy łącznika między ninja a kukiełką można zacząć ruszać wcześniej wspomnianą kukłą. Kontrola marionetki wymaga dwóch rąk !!
Kawarimi no jutsu/Technika podmiany
Ranga: E
Chakra: 500
Opis: Dzięki temu jutsu możemy podmienić się miejscami z własną kukłą, dzięki temu możemy uniknąć niektórych groźnych ataków
podstawiając za nas kukłę.
Tworzenie Lalek
Ranga: C
Opis: Na poziomie Chuunina użytkownik może stworzyć własną lalkę, której będzie mógł używać w walce, jeśli któryś z adminów zatwierdzi kreację marionetki.
Pieczętowanie Lalek
Ranga: C
Opis: Na poziomie Chuunina użytkownik może zapieczętować lalkę w zwoju przywoływania, dzięki czemu będzie mógł mieć ze sobą więcej lalek, a w przypadku dużych lalek (jak Sanshouuo) jest wręcz niezbędne.
Hotokugutsu/Przyzwanie
Ranga: C
Chakra: 600
Opis: Zamiast nosić kukłę na plecach można ją po zapieczętowaniu przywołać, jest to o wiele wygodniejsza technika niż kugutsu no jutsu ale zużywa nieco więcej chakry.
Tworzenie Ludzkich Marionetek
Ranga: A
Opis: Użytkownik może tworzyć marionetki z ciał przeciwników, których pokonał. Marionetki te potrafią używać tych samych technik co zażycia potrafiła osoba przed śmiercią.
Używać tej techniki może tylko przywódca Mistrzów Marionetek
Offline